Як пришвидшити темпи зростання сервісного ІТ-бізнесу сьогодні? Від чого залежить лояльність клієнтів і прибуток компаній? Приходь на IT Meets. Сервісний бізнес 2025: Lead & Deliver. На події провідні експерти розкриють ключові виклики та поділяться практичними рішеннями для стабілізації та зростання сервісних ІТ-компаній.
Дізнайся, як управлінські підходи впливають на ефективність реалізації проєктів, які практики дають найкращі результати та як масштабувати бізнес усвідомлено – без втрати якості й команди.
Говоритимемо про:
- дієві стратегії для зростання та розвитку бізнесу в умовах нестабільності;
- сучасні рішення для підвищення лояльності клієнтів;
- оптимізацію внутрішніх процесів для ефективного управління проєктами й командами;
- реальні кейси переходу компаній від стагнації до зростання;
- нові підходи для зміцнення конкурентоспроможності на глобальному ринку;
- виклики для сервісного бізнесу у 2025 році.
Конференція буде цікавою і корисною для засновників та власників сервісних ІТ-компаній, керівників з розвитку та операційного управління, проєктних менеджерів, бізнес-аналітиків, фахівців з продажів, HR-спеціалістів, а також усіх, хто відповідає за роботу з клієнтами.
Читати повний опис